Visegrád Dizájn Vásár - Budapest

Visegrád Dizájn Vásár - Budapest
2015.03.22. vasárnap
10:00-18:00
Millenáris D csarnok

1024 Budapest, Kis Rókus u. 16-20.

 

A WAMP design vásárnak a 2006-os kezdetektől fogva célja, hogy vásáraival, rendezvényeivel a kimagasló, minőségi designt kézzelfoghatóvá, mindenki számára elérhetővé tegye. E gondolat mentén kerül megrendezésre 2015 március 22-én egy olyan esemény, melyen ezúttal nem csak a magyar, hanem a Visegrádi országokból érkező tervezők is megmutathatják magukat. Bemutatkozhatnak a nagyközönségnek, építhetik kapcsolataikat vásárlóikkal, a designra éhes közösséggel, valamint egymással is, megalapozva ezzel későbbi, határokon átívelő együttműködéseket.

A projekt célja, hogy erősítse a visegrádi országok együttműködését a kultúra területén, összehangolva és egyesítve a résztvevő országok design életének kiemelkedő szereplőit. A rendezvény egy olyan közös megjelenési platformot biztosít, ahol önálló brandként, de mégis egyszerre, egységesen jelennek meg a tervezők, ezzel megsokszorozva az elérhető érdeklődői bázist. A projekt által biztosított közös erővel nagyobb lehetőség nyílik számukra mind a potenciális külföldi vásárlóközönségükkel való megismerkedésben, mind az egymással való kooperációban. Bízunk benne, hogy a projekt lebonyolítása során – mind az előkészületek, mind a konkrét rendezvény idején – olyan partnerkapcsolatokat sikerül kialakítani, melyek teret adnak akár ezen projekt továbbgondolásának, akár későbbi visegrádi együttműködéseknek, mint például közös rendezvények, kiállítások, vásárok, egyéb kulturális vagy oktatási, képzési projektek, melyek mind-mind erősítik a résztvevő országok design kultúrájának kooperációját.

A rendezvény célcsoportja egyrészt a design kultúra iránt érdeklődő nagyközönség, akik saját országuk tervezőin kívül V4 régióban tevékeny tervezők munkáival is megismerkedhetnek, ezzel fejlesztve saját designkultúrájukat, tágítva érdeklődési körüket. Másrészt a V4 országok design életének szereplői, tervezői, akik részt vesznek a projektben. A tervezők bemutatkozhatnak a magyar nagyközönségnek megmutatva márkájukat, termékeiket. Valamint egymással találkozva és kapcsolatot építve benchmarking lehetőség is nyílik előttük.